Ati observat ca in timpul reclamelor la unele posturi de televiziune volumul sonor al emisiei este marit? Aceasta este o practica des intalnita la televiziuni, atat romanesti cat si straine. Ei bine, pentru americani acest chin se apropie de sfarsit: intr-un an televiziunile americane vor fi obligate sa adopte tehnologia care sa seteze nivelul sonorului in timpul reclamelor. Pe cand si la noi? [sursa: CNN]
You may also like
O modalitate interesanta de fidelizare a consumatorilor folosita de distileria Laprhoaig: la cumpararea oricarei sticle de whisky esti automat proprietarul pe viata […]
Nasa a lansat o initiativa interesanta: va lansa o nava spre sfasitul anului in care va trimite catre luna si o lista […]
Paparuda este denumirea unui rit stravechi romanesc pentru chemarea ploii in zilele de vara secetoase. Fetele tinere si copiii dar si alte […]
E doar un zvon. Dar interesant. Desi este negat de HTC, nu iese niciodata fum fara foc.
3 thoughts on “O lege necesara si la noi – da volumul la reclame mai incet!”
Ar fi bine. Cine stie insa cum se va aplica…Lege exista si pt decibelii de la petreceri, discoteci s.a.m.d. Dar nu se aplica nicaieri; e considerata un moft, iar politistii sustin ca nu au cu ce sa masoare nivelul decibelilor…
Nu stiu daca ati observat si reclamele luminoase de pe strada..mai ales cele (cred) cu cristale lichide…sunt mult prea luminoase, te dor ochii, iar pentru soferi sunt foarte periculoase
Sincer sa fiu, nu am o problema cu sonorul reclamelor.. ci cu multitudinea lor! Am venit de curand din Statele Unite ale Germaniei :)) si acolo pe orice post, reclamele nu durau mai mult de 4-5 minute! La noi… uiti la ce te uitai inainte sa inceapa reclamele… si dupa ce ca-s multe.. mai sunt si dese :)
deja sistemul este introdus si la noi s-a cumpărat de către STS ,cu comisionul respectiv, li s-a dublat bugetul de anul acesta ca să angajaze pe cineva priceput să-l monteze. Te bagi?