Impresii si preturi din Poiana Brasov la sfarsitul sezonului de ski

poiana brasov - postavarul

Am petrecut un weekend placut la Poiana Brasov, probabil ultimul din sezonul de ski 2011-2012, si ma gandesc ca nu strica sa va impartasesc din impresiile si preturile de acolo. In primul rand, Poiana Brasov statiune renumita in Romania, isi pastreaza traditia iar serviciile, desi romanesti, sunt de o calitate acceptabila, doar preturile depasesc cu mult bugetul multor romani. Cu toate astea in weekend statiunea a fost foarte aglomerata, o multime de turisti fiind prezenti pentru a se bucura de ultimile zile cu zapada pe partii.

Am ales cazare de trei stele la o vila din grupul “Vila de aur” unde un apartament cu doua dormitoare, sufragerie si bucatarie a costat 250 lei pe noapte. Din cate am inteles de la proprietari, in sezon acelasi apartament s-a inchiriat cu 350 lei pe noapte. Vila a fost OK pentru pretentiile noastre, bucataria a fost bine utilata (tacamuri, vesela, cuptor cu microunde, aragaz, etc.) sa poti sa-ti faci un concediu intreg pe bani putini. Paturile au fost confortabile, lenjeria si prosoapele curate. Am mancat o singura data la restaurant unde preturile sunt cam la fel cu cele din Bucuresti.

Pentru inchiriat am gasit echipament complet cu 50 lei pe zi pentru adulti si 40 lei pentru copii. Erau si alte locuri mai ieftine (30 lei pe zi) dar de o calitate indoielnica (au inchiriat niste prieteni si au fost nevoiti sa renunte). O urcare cu telegondola sau telecabina e 6 puncte (daca vrei o urcare si o coborare cu telecabina costul este de 30 lei pentru adult si 25 pentru copil), cu telescaun sau teleski intre 1 si 4 puncte. 20 de puncte pentru copii costa 35 lei iar pentru adulti 60. Pe langa asta trebuie sa platesti 15 lei garantie pentru cardul pe care primesti punctele.

Una peste alta a fost un weekend frumos mai ales ca am avut noroc de o vreme excelenta dar si pentru ca am reusit sa o invatam si pe Catalinia sa mearga cu schiurile (o ora cu monitorul de ski a fost 60 de lei iar 4 ore au fost suficiente pentru a invata lucrurile de baza). Ieri Catalina a facut o coborare pe partia Drumul Rosu! Am facut suma cheltuielilor si am ajuns pe la 1500 lei. Cam mult pentru buzunarul romanului totusi… La iarna cred ca mergem in Austria!